вівторок, 7 січня 2020 р.

Інтегрований урок з літературного читання, трудового навчання для 3 класу


Інтегрований урок з літературного читання, трудового навчання для 3 класу
ТЕМА 1. Урок позакласного читання. Прийшла зима – чарівниця.
ТЕМА 2. Витинанка (Вирізування сніжинки).

МЕТА.1. Поглибити знання учнів про зв'язок кожного зимового місяця з іншими; вчити виразно читати вірші; складати самостійно сенкан; збагачувати словниковий запас; розвивати зв’язне мовлення; спостережливість; вміння висловлювати свої думки і почуття; виховувати любов до природи; бажання милуватися її красою.
МЕТА 2. Ознайомити з прийомами складання паперу і вирізування виробів симетричної форми, поняття про симетричні витинанки; розвивати творчість, уяву, виховувати естетичний смак, культуру праці,
зимові явища; вчити учнів самостійно складати розповідь; сенкан; вчити впорядковувати деформований текст; висловлювати свої думки та почуття; виразно читати вірші; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв’язне мовлення; спостережливість; удосконалювати навички роботи з ножицями; виховувати любов до природи, бажання милуватися її красою.

ОБЛАДНАННЯ І ОФОРМЛЕННЯ. Мультимедійна дошка, слайди до уроку, картки із завданнями, фонограма до пісні «Білесенькі сніжини» Сл.: Микола Вороний, Муз.: Василь Верховинець (Костів)

ТИП УРОКУ. Урок засвоєння нових знань.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ УЧНІВ ДО УРОКУ.
Учитель. Діти, до нас на урок сьогодні завітали гості. Тож давайте привітаємо їх.
         Встаньте всі рівненько
         Усміхніться всі гарненько.
         Поверніться до гостей
         Привітайтесь: «ДОБРИЙ ДЕНЬ»

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
(Учитель ставить запитання, учні висловлюють свою думку щодо поставленого запитання).
         Учитель. Урок у нас сьогодні незвичайний, інтегрований.
Учитель. Подумайте і скажіть, яким має бути наш урок. (Цікавим, навчальним, веселим, казковим).
Учитель. А ви на році якими повинні бути? (уважними, зібраними, активними, дисциплінованими).
Учитель. Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий, продуктивний урок.
        
ІІІ. СТОРЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ФОНУ УРОКУ.
Учитель. Послухайте уважно загадку і відгадайте її.
       Білі сани налетіли,
       Скакуни в тих санях білі.
       В санях тих сидить цариця
       Білокоса, білолиця.
       Рукавом своїм махає,
       Сріблом навкруги вкриває.
Учитель. Що це, діти? (Зима).
Я пропоную вашій увазі переглянути зимові пейзажі. (слайди 1,2,3,4,5,6,7,8,9).
Якими словами ви охарактеризуєте ту зиму, яку ви бачили на слайдах.
(Міркування учнів. Люта, холодна, казкова, сніжна, чарівна, морозна).
Що ви, відчували, коли передивлялися слайди? (Міркування учнів).
Учитель. Із ваших міркувань та відчуттів, я зрозуміла, що вам подобається зима. Правда діти?

IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ  МЕТИ УРОКУ
Учитель. Тому сьогодні ми спробуємо побачити, почути і відчути, як у віршах, картинах, музиці передається краса зими; спробуємо через виразне читання віршів передати цю красу, а також відтворити її у наших сніжинках, які ми будемо вирізувати.
1. Розповідь з елементами бесід про місяць грудень.
Учитель. Будьте уважні, спробуємо відгадати зимову загадку.
Місяць землю грудить
І хату сильно студить. (Грудень)
Учитель. Чому він має таку назву?(Міркування учнів).
Учитель. А які ще відомі назви? (відповіді учнів студень, мостовик, стужайло, вітрозим, зимник, лютовій, хмурень, мочавець, андрієць).
Марійка Підгірянка пояснює назву місяця так: (слайд 7)
А зараз послухаємо вірш «Грудень» (розповідь учнем вірша на пам'ять).  
Грудень
Замерзлим груддям скрізь і всюди
Вкрилось поле і шляхи.
-Це вже Грудень!- кажуть люди
І вдягають кожухи.
І дерева в білий іній
Вбрались, як у кожушок.
Річка спить у кризі синій,
І замовкнув світ пташок.
Завмирає вся природа.
А у нас кипить життя:
Йде робота по заводах,
Йдуть у школах заняття.
Наталя Забіла
Учитель. Що відбувається з природою у грудні?
                                      (Відповіді дітей)
Учитель. В давні часи люди спостерігали за зимовими місяцями, адже від того скільки буде снігу, чи лютою буде зима і залежав майбутній урожай. Саме тому є багато народних прикмет, які пов’язані із зимовими місяцями.
Учитель. Які прикмети про грудень ви знаєте? (Відповіді дітей).

2. Розповідь з елементами бесід про місяць січень.
Учитель. Відгадаємо наступну загадку
Новий рік розпочинає,
Зі святами привітає.
Щедрувати діток водить,
На ялинці хороводить (Січень).
Учитель. Чому він має таку назву? (Відповідь дітей).
Учитель. А які ще відомі назви? (Відповіді учнів. Просинець, сніговик, тріскун, вогневик, льодовик, щипун, сніжень, лютовій).
(розповідь учнем вірша «Січень» напам’ять)
Січень
Подивись: з початку року
На землі лежать сніги.
Скрізь, куди сягає око,-
Кучугури навкруги.
Вітер снігом б’є в обличчя,
Засипає снігом дах.
І ведуть між себе січу
Хуртовини у степах.
Звір в цю січу попадеться,-
Геть тікає ледь живий.
І по праву Січнем зветься
Місяць перший, зимовий.
Та стрічають Перше січня
Дуже радо малюки:
Скрізь веселі, новорічні
Зеленіють  ялинки.
Сяють вогники зірчасті,
Й ми бажаємо для всіх
У житті – нового щастя,
В праці – успіхів нових!
Наталя Забіла
Учитель. Яким ви уявили місяць січень? (Міркування дітей).
Учитель. Січень здавна вважався найморознішим місяцем. І з ним також пов'язано безліч народних прикмет.
Учитель. Які ви знаєте? (Міркування дітей).

3. Розповідь з елементами бесід про місяць лютий
Учитель І ще одна загадка. Будьте уважні!
Із морозом бешкетує,
Сніговіями лютує.
Бо, напевно, добре знає,
Що зима уже минає. (Лютий).
Учитель. А які ще відомі назви місяця ? (Відповіді учнів. Крутень, зимобор, криводоріг, казибрід, межень .
(розповідь учнем вірша «Лютий» на пам’ять).
Лютий
Другий місяць зветься Лютий,
А лютує він тому,
Що на світі довго бути
Не доводиться йому.
Хоче Лютий, щоб на світі
Панувала ще зима.
Та поволі сонце гріти
Починає крадькома.
Довші дні, коротші ночі.
Гульк- уже  струмок тече!
Лютий враз як зарегоче,
Знов морозом припече.
Та як здійме враз хуртечу,
Як засипле снігом дах!
Люди добре топлять печі.
Щоб не змерзнуть у хатах.
Та здаля вже крок по кроку
Йде весна, веселий час.
І, розгніваний, до строку
Лютий геть тіка від нас.
Н.Забіла
Учитель. Чому він лютує? (Міркування дітей).
Учитель. Які прикмети пов’язані з цим місяцем? (Міркування дітей).
Учитель. Ось ми познайомились з зимовими місяцями.

4. Читання учнями напам’ять віршів про зиму.
Учитель. Зима така пора року, яка не залишала нікого байдужим ні поетів, ні композиторів, ні художників. Дуже багато українських поетів присвятили свої вірші зимі. Хто хоче прочитати?( Декламування віршів).

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.
У володарки  Зими
Трішечки замерзли ми.
Грудень каже «Пострибай»
Січень просить «Присідай»
Встали –сіли, встали-сіли.
Розігріли наше тіло.
Лютий місяць нагадав:
Час нам братися до справ.
Сіли ,дітки, всі гарненько.
Спинки держимо рівненько.
5. «Гронування». (Складання павутинки).
Учитель. Діти, давайте складемо до слова зима «павутинку». На дошці плакат сніжинка. (Учень читає загадки, а діти відгадують і до кожного промінчика прикріплюють  відгадки).
В небі хмарка пролітала,
Білий пух порозсипала.
Він на землю міцно ліг,
Називають його…..



     Сніг
Що то за гість, що тепло їсть?

     Мороз


Без пилки, без сокирки,  мости будує. В нас зимою білим цвітом, сад зацвів, неначе літом



     Іній


Шумить, гуде і все горою йде.

Завірюха


Улітку і взимку плаття одне,
Та кличуть малята завжди мене,
Щоб я на свято до них прийшла,
Багато подарунків  принесла.








Ялинка
Сріблясті та легкі Казковою зимою.
Що за малі метелики Кружляють над тобою



Сніжинки

6.Складання сенкану.  
Учитель. Зараз складемо сенкан. Тема сенкану - відгадки до загадок. У кожного з вас на парті є вона.
І. варіант. Сніг.
ІІ. Варіант. Мороз.
ІІІ. Варіант. Іній.
IV. Варіант. Завірюха.
V. Варіант. Ялинка.
VІ. Варіант. Сніжинка.

7. Самостійна робота. Витинанка
Учитель. А зараз закрийте очі і послухайте (лунає музика Георгія Свиридова «Метелиця»). Яка картина виникає у вашій уяві прослухавши мелодію.(Міркування дітей).
Учитель. Отже, ми будемо витинати за самостійно складеним узором сніжинку, Витинанки роблять із тонкого,  але міцного паперу, його складають удвоє, учетверо, ушестеро. Після цього на утвореному трикутнику малюють ескіз виробу і вирізують, але перед цим повторимо правила безпечної поведінки з ножицями (слайд 10).

Правила поведінки з ножицями.
Не клади ножиці на краю парти.
Не тримай близько очей гострим кінцем догори.
Передавай ножиці кільцями вперед.
Учні під мелодію пісні «Білесенькі сніжинки» вирізають сніжинки.
8 Поетична хвилинка.
Вчитель. Подивіться уважно на слайд за допомогою питань ми добираємо слова і складаємо вірш
(Що зробила? Що?) сизокрила,
(Яким? Чим? Що?) вкрила.
(Звідки? Що роблять? Які?) сніжинки
(Хто? Що робили? У чиї?) хатинки.


Прилетіла зима сизокрила,
Білим пухом землю вкрила.
З гори летять білі сніжини
Звірі поховались у свої хатинки.

V. Підсумок уроку. Рефлексія.
Учитель. Діти, на початку уроку, ви говорили що наш урок повинен бути цікавим, навчальним, веселим, казковим.
Чи вдалося це нам? (Міркування дітей).

Вправа «Мікрофон».
Учитель Продовжіть речення: «Цей урок мене навчив...»

VІ. Домашнє завдання.
На наступному уроці ми продовжимо вивчати тему зима.
1 ряд. Свята у грудні.
2 ряд. Свята у січні.
3.ряд. Свята у лютому.


Чтобы быть счастливым достаточно быть добродетельным


Чтобы быть счастливым достаточно быть добродетельным
Счастье - это высшее проявление реализации смысла жизни личности. Без осознания смысла человеческого бытия невозможно понять, каким образом человек может быть счастливым.
В представлениях о счастье преимущество имеет эмоциональную, чувственную сторону морального сознания, отражает высокую степень внутренней удовлетворенности человека всей своей жизнедеятельностью или отдельными ее моментами на основе самореализации личных потребностей и способностей, интересов и целей, желаний и идеалов. Как же исторически ставилась проблема счастья?
Сократ говорил, что счастье - совсем не радость, удовольствие, оно - в другом: во внутреннем состоянии души, во владении добродетелями, главная из которых – справедливость. Настоящее, истинное счастье - это забота о своей душе, ориентация на ум, истину и доброжелательность, стремление всегда оставаться человеком, сохранять свою внутреннюю достоинство.
Платон также считал, что счастье - благотворительность, а высшая добродетель - справедливость. Именно она - справедливость, является ключом к счастью. Но у Платона это счастье не личное, а счастья целого, государства.
Других взглядов придерживался Эпикур: красота чувственного наслаждения, увлечения жизнью - вот ценности человеческой души, не вечна, она распадается, исчезает в вечности, а счастье - явление земное, прижизненное. Однако, настаивая на наслаждении, Эпикур в живую, яркую стихию чувств налагает запреты и нормы разумного, утверждая, что, если жить разумно и морально, можно жить приятно. И идет дальше. Блаженство и счастье - это путь к свободе, освобождение от страхов, печали, страданий. Эпикур выступил против святого: он стремился освободить человека от страхов перед неизвестным - волей Богов, Годом, Судьбой - и открыть путь к вере в себя. Именно собственная свобода от страхов, запретов делает человека счастливым. А счастливая человек не будет вершить зло.
Канта волновала антитеза: обязанность - личное счастье. Он разводит эти понятия, считая, что счастье абсолютно кланяется выгоде, корысти, изменяет добро, то есть противоречит нравственности. Самое прекрасное в человеке - служение обязанности, верность ему вопреки страсти, успеха. По Канту, счастье - это моральное счастье, оно дается человеку за морально достойную жизнь.
Гегель связывает эту проблему с назначением человека. Счастье пробивается сквозь муки и страдания, оно активно, деятельно работает для своего осуществления.
Материалистическое осмысление истории человеческого общества К. Марксом и Ф. Энгельсом раскрыло новую страницу в обосновании существующей противоречия между личным и общественным, счастьем и долгом, разоблачая сущность человеческого самоотчуждения, раздвоение. В стремлении к коммунистическому идеалу человек все больше приближается к настоящему, истинному счастью. «Счастье - это борьба», - коротко сформулировал Маркс.
Добродетель - понятие морального сознания, которое выступает обобщенной характеристикой положительно устойчивых нравственных качеств личности. Это понятие подчеркивает деятельное форму усвоения добра, характеризует нравственную меру поведения личности.
В отличие от единичного хорошего поступка, который бывает в жизни каждого человека, даже злодея, добродетель означает регулярную, постоянную работу добра, которое становится благой привычкой. Именно достояние таких навыков и делает человека в подлинном смысле слова хорошей, доброй, потому что хорошие навыки помогают избавляться от плохих навыков.
Самая большая сложность в хороших поступках - определение четких ориентиров и понятий. Для очень многих людей серьезным препятствием на этом пути стало непонимание, что есть настоящее добро и почему оно считается, как можно отличить его от зла, каких видов оно бывает, ради чего осуществляется и к чему приводит. Хотя в некоторых ситуациях несложно понять, какой поступок здесь будет правильным и хорошим, но такая ясность далеко не всегда.
Но ценность каждого поступка определяется тем, с каким намерением он осуществляется. Известна такая история. Трое рабочих работали на строительстве храма, перенося кирпич. Каждому задали вопрос: что он делает? Первый ответил: "Тягаю кирпич"; второй: "Зарабатываю деньги, чтобы прокормить семью"; а третий сказал: "Строю храм». Таким образом, хотя внешне они выполняли одну работу, но внутренне это было не так, и вес поступка каждого из них менялась в зависимости от того смысла, с которым он осуществлялся. В глазах посторонних людей их дело было одинаковым, но неодинаковой оно было в глазах Бога, и неодинаковое значение имело для душевных качеств каждого из них.
Итак, моральное значение дела зависит от того, с каким намерением его осуществляет человек и ради чего или для кого.
Для достижения полного счастья существует два пути человека: внешний и внутренний путь к счастью.
Внешний путь к счастью. Выбирая этот путь, человек определяет для себя, что главная ценность в жизни, это внешний мир. Для достижения своей цели такой человек будет пытаться повысить свой финансовый и состояние, заведет друзей, семью и детей. В таком случае она будет чувствовать себя счастливой, но проблема в том, что это чувство долго не продлится. Эту ситуацию можно сравнить с той, когда маленькому ребенку делают подарок, какую игрушку или сюрприз. Сначала он будет очень рад, счастлив, станет уделять ей все свое внимание, оберегать и заботиться. Но вскоре эта тяга пройдет, и ребенок захочет новый предмет восхищения. Этот процесс может длиться бесконечно, вот чем плох внешний путь.
Внутренний путь к счастью. Совсем не обязательно идти по внешней дороге, где центром внимания будет материальное положение и семья, и ощущение счастья продлится недолго. Можно пойти и внутренним путем. В данном случае залогом счастья является внутренний рост человека. Человек постоянно развивается духовно, занимается собой, ее лицо растет на глазах, что в конечном итоге приводит к счастью.
Материальная и духовная просветительство может только на время позволить чувствовать себя счастливым, после чего все забывается. Такое чувство счастья постоянно жить в нашем прошлом и никак не сможет помочь стать счастливым в данный момент времени.
Таким образом получается, что никто не может гарантировать, что уйдя по той или иной дороге, Человек станет счастливым.



кут падіння, кут отвору , коефіцієнт заглиблення приміщення для робочого місця


Глибина асистентської 5 метрів, відстань від верхнього краю вікна до підвіконня 2м, вистота ід підлоги до підвіконня 0,8 м, проекція видимої частини небосхилу на скло по вертикалі при визначенні з робочого місця (1,4 м від вікна) знаходиться на висоті 0,3 м від верхнього краю вікна. Виконайте схематичний малюнок дослідження за даними умовами задачі. За тангенсом кута падіння та кута затінення, з використанням таблиць натуральних тригонометричних величин розрахуйте кут падіння, кут отвору , коефіцієнт заглиблення приміщення для робочого місця і оцініть результати.


2. Визначення кута падіння a (кут АВС на найбільш віддаленому від вікон робочому місці, утвореного горизонтальною лінією чи площиною АВ від робочого місця дл нижнього краю вікна (підвіконня) та лінією (площиною) від робочого місця до верхнього краю вікна АС) 

Розрахунок кута отвору:
tg a = ВС/АВ (див. таблицю тангенсів), де a - кут падіння;
tg b = ВД/АВ (див. таблицю тангенсів), де b - кут затінення;
Ð g =Ða - Ðb, де Ð g – кут отвору.
Умовні позначки:
ВС – висота від верхнього краю вікна до рівня робочої поверхні, м;
АВ – відстань від вікна до найбільш віддаленого робочого місця, м;
ВД – відстань від точки проекції на склі вікна вершини затінюючого об’єкта до рівня робочої поверхні, м.

У зв’язку з тим, що цей кут утворює з лінією засклення вікна прямокутний трикутник, то його визначають за тангенсом – відношенням висоти вікна ВС над рівнем робочого місця (протилежний катет) до відстані від вікна до робочого місця АВ (прилеглий катет). За значенням тангенсу в таблиці 3 знаходять кут падіння a.


3. Визначення кута отвору g (кута САD, під яким з робочої точки видно ділянку неба). Цей кут визначають як різницю між кутом падіння a та кутом затінення b-кутом DАВ на робочому ж місці між горизонталлю та площиною від робочого місця до вершини затінюючого об’єкта – будівлі, дерев, гір (див. схему, мал. 4.1) .
Для визначення кута затінення знаходять на вікні точку перетину лінії (чи площини) від робочого місця до вершини затінюючого об’єкту Д, ділять величину катета ВД на АВ (тангенс кута затінення), а в таблиці знаходять кут затінення b.


4. Визначення коефіцієнта заглиблення приміщення – відношення відстані від вікна до протилежної стіни ЕF в метрах, до висоти верхнього краю вікна над підлогою СЕ в метрах. За гігієнічними нормативами цей коефіцієнт не повинен перевищувати 2 для житлових, навчальних та їм подібних приміщень.


Визначення кута падіння

Цей показник характеризує кут, під яким падає з вікна світлове проміння на дану горизонтальну поверхню в приміщенні на робоче місце. Для визначення кута падіння потрібно провести дві лінії
Лінія ВС проводиться горизонтально з центральної точки поверхні робочого столу до віконної рами, лінія АВ – від робочого столу (з тієї ж точки) до верхнього зовнішнього краю вікна. Кут ABC і є кут падіння.
Оскільки трикутник ABC є прямокутним, то tg ÐABC = АС / ВС. Катет АС – є відстань по вертикалі між поверхнею робочого столу і верхнім краєм вікна. При висоті поверхні робочого столу над підлогою, рівній висоті підвіконня, цей катет відповідає висоті вікна. Катет ВС – відстань від центральної точки поверхні робочого столу до вікна. Ці катети потрібно зміряти.
Приклад: Висота вікна АС = 1,6 м; відстань від робочого місця до вікна ВС = 2,5 м.
tg ÐABC = 1,6 / 2,5 = 0,640. Знаючи тангенс кута, можна визначити сам кут. У нашому прикладі кут падіння ABC = 33°.
Кут падіння на робочому місці повинен бути не менше 27°. У міру видалення робочого місця від вікна кут падіння зменшуватиметься і, отже, освітленість стане гірше. Кут падіння залежить також від висоти вікна. Чим вище вікно, тим кут падіння більше.

1.1 Визначення кута отвору

Кут отвору характеризує величину ділянки небозводу, світло від якого падає на робоче місце і безпосередньо освітлює робочу поверхню.
Кут отвору утворюється двома лініями (рис. Рисунок 4.3). Лінія АВ (як і при визначенні кута падіння) сполучає робоче місце з верхнім (зовнішнім) краєм вікна. Лінія BE йде від робочого місця до вищої точки будівлі або дерева, що стоїть навпроти. Кут ABE і є кутом отвору.
Для його визначення одна людина сідає за робочий стіл і в думках проводить пряму лінію від поверхні столу до найвищої точки протилежної будівлі. Інша людина, по вказівці першого, відзначає на склі вікна крапку, через яку ця лінія проходить, і фіксує цю крапку (на рис. Рисунок 4.3 це крапка D).
Потім вимірюють відстань по вертикалі DC між цією крапкою і поверхнею робочого столу і відстань по горизонталі СВ від вікна до робочого столу. Відношення DC до СВ є tg ÐDBC. Кут отвору ABD є частиною кута падіння ABC мінус кут DBC.
Приклад: Допустимо, що уявна лінія BE, що йде від поверхні робочого столу до вищої точки протилежної будівлі, перетинає вікно в крапці D на висоті 1,2 м від поверхні робочого столу. Робочий стіл знаходиться від вікна на відстані 2,5 м.
tg ÐDBC = DC / СВ = 1,2 / 2,5 = 0,480. Кут падіння ABC з вказаного вище прикладу рівний 33°. Кут ÐABD = ÐABC – ÐDBC = 33° – 26° = 7°.
Кут отвору не повинен бути менш 5°. Чим більша ділянка неба, яку видно з вікна, тим більше кут отвору, тим краще освітлення. Для забезпечення більшого кута отвору необхідно, щоб відстань між будівлями, обстежуваним і проти стоячими, була не менше подвоєної висоти вищої з цих будівель.

1.2 Визначення ступеня поглинання світла стеклами

Визначення відсотка поглинання світла при проходженні його через шибки виробляється за допомогою люксметра, при цьому фотоелемент послідовно накладають на зовнішню і внутрішню поверхні досліджуваного скла (або стекол) так, щоб світлочутлива поверхня була розташованою назовні. По різниці освітленості на зовнішній (ЕЗ) і внутрішній (ЕВ) поверхнях стекла визначають коефіцієнт поглинання світла у відсотках
                                                      
Якщо неможливо безпосередньо визначити коефіцієнт поглинання світла стеклами, то при розрахунках необхідно вводити стандартний (прийнятий середній) коефіцієнт на поглинання – 10% при одинарному склінні і 40% при подвійному, і величину очікуваної по розрахунку освітленості необхідно відповідно помножити на 0,9 і 0,6 (по кількості проходячого через скло світла).

Наукові підходи до означення терміну «міжнародна організація» в науково-довідковій літературі та в працях вчених


Тема: Міжнародні організації як арена міжнародної взаємодії на глобальному рівні
Завдання практичної роботи:
1. Проаналізувати наукові підходи до означення терміну «міжнародна організація» в науково-довідковій літературі та в працях вчених (використовуючи дані додатку А). За результатами аналізу скласти таблицю (Таблиця 1), у якій зазначити головні акценти наукового підходу, його автора та рік розробки. З’ясувати (пояснити) причину розмаїття означень «міжнародна організація». Сформулювати власне визначення поняття «міжнародна організація».
Таблиця 1
Підходи до трактування поняття «міжнародна організація»
№ за п.
Автор
Рік розробки, праця
Головні ознаки поняття
 Г. І. Морозов
 1974
Стабільна форма міжнародних відносин, що включає, в переважній більшості випадків, контрагентів принаймні з трьох держав і має узгоджені її учасниками цілі, компетенцію діяльності та власні органи, а також інші специфічні організаційні інституції (це може бути статут, процедура, членство, порядок роботи, ухвалення рішень, тощо
 Ш. Зоргбіб
1949
Об’єднання, що характеризується політичною волею до співпраці, яка зафіксована в установчих документтах; наявністю постійного апарату, що забезпечує послідовність у розвитку організації; автономністю компетенцій та ухвал 
 М. А. Ломагін
 2000
Стабільна, чітко структурована форма міжнародного співробітництва, що створена її членами на добровільних засадах для спільного розв’язання загальних проблем і провадить діяльність у рамках статуту 
 Г. Кельзен
1952
Організоване міжнародне співтовариство, засноване на підставі міжнародного договору, яким передбачено створення спеціальних органів міжнародного співтовариства для виконання цілей, заради яких створюється міжнародне співтовариство 
Гарольд К. Якобсон 
 1984
Інституційна структура, створена за угодою двох або декількох суверенних держав, з метою проведення регулярних політичних взаємодій
 Дж. Фітцморис
 1956
Колектив держав, заснований договором, з конституцією і загальними органами, що має юридичну особу і є суб’єктом міжнародного права з правом укладання угод 
 Дж. Брайерлі
 1950
Асоціація держав, що має загальні органи і заснована на договорі
8.       
А. Ель-Еріан
1963
Аасоціація держав, заснована договором, що володіє конституцією і загальними органами і має юридичну особу, відмінну від особи держав-членів
9.       
О. Кучик
2006
Стабільний інститут багатосторонніх міжнародних відносин, який утворюється щонайменше трьома учасниками міжнародних відносин, що мають спільні цілі, для 114 досягнення яких створюють постійні органи, та діють у межах визначених норм та принципів (статут, процедура, членство тощо)
10.   
Ю. Г. Козак
2008
Об’єднання держав, установ, фізичних осіб, що спільно реалізують програму або мету на основі певних правил та процедур і діяльність яких виходить за національні кордони
11.   
С. В. Трохимчук, О. В. Федунь
2007
Об’єднання держав, національно-громадських організацій та індивідуальних членів з метою розв’язання питань регіонального або глобального характеру, відвернення та врегулювання військових конфліктів
12.   
Ю. І. Макар
2010
Об’єднання держав, яке створене на основі міжнародно-правового акту й утворює постійні органи та статутні документи

 Отже, таке різноманіття у підходах до визначення міжнародних організацій дає підстави твердити, що міжнародні організації є специфічною категорією міжнародних політичних інститутів. Також можна виділити два види міжнародних організацій: міжнародні організації як інститути колективних дій, а також міжнародні режими. У цьому контексті і перші, і другі є міжнародними соціально-політичними інститутами, які характеризуються певними моделями поведінки, що базується на основі міжнародних норм і правил, які в аналогічних ситуаціях сприяють зближенню взаємних позицій та очікувань.

неділя, 1 грудня 2019 р.

ЖИТЛОВІ СУБСИДІЇ ЗА ЖОВТЕНЬ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ В ЦИФРАХ


Закарпатці отримали житлові субсидії за жовтень місяць. Головне управління статистики у Закарпатській області підбили підсумки за цей період.



Цікаво подивитися, що у Нас, Закарпатців, виходить в цифрах.
Без політики – оперуємо цифрами!!!

Кількість домогосподарств, які отримали житлові субсидії у жовтні  2019 року зменшилася в 3,5 рази в порівнянні з 2017 роком. Важко оцінити, наскільки ці діаграми впливають на рівень добробуту Закарпатців, але це все наше життя!!!


 Середній розмір призначеної субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на одне домогосподарство має тенденцію до зростання.
Важко оцінити, наскільки ці діаграми впливають на рівень добробуту Закарпатців, але це все наше життя!!!
ДОБРА І ТЕПЛА В КОЖЕН ДІМ!!!




Готові роботи різного рівня складності

Перепишіть речення, виправивши помилки

  1.      Перепишіть речення, виправивши помилки   Неправильно Правильно По слідуючому питанню висту...